diumenge, 25 de novembre de 2007

Africa


Avui introdueixo la primera fotografia d'unes escultures que fa temps vaig esculpir i que són molt significatives d'una etapa feliç de la meva obra. Elles parlen més que les paraules, són la Fatú i l'Amandine de Korogó, a Costa d'Ivori.
Tenia un somni que vaig complir: viatjar a un lloc on hi hagués una cultura diferent. África em va captivar des del primer dia quan vaig arribar a l'aeroport de nit i em vaig sentir observada per un munt de persones que només se'ls hi veia el blanc de l'ull amb una nineta que es movia d'un costat a l'altra observant als estanys passatgers nouvinguts a la seva terra. Desitjava modelar i dibuixar gent d'allà i així ho vaig fer. Amb el temps les vaig convertir en unes pedres màgiques de les que n'estic enemorada i que mai me n'he volgut despendre.

3 comentaris:

Antonio ha dit...

Celebrem que hagis trobat, tant de pressa, el gust a publicar a la Xarxa.

Les peces de la fotografia son una passada de maques. T'anirem seguint!

montse ha dit...

M'alegro molt de la teva incursió al món dels blocs, ja et deia que això no era massa difícil,.. a més, has tingut una bona ajuda.

Me l'afegiré a la meva secció de favorits.. per cert, les fotos, precioses

MONICA ha dit...

M'ha agradat en especial la figura de la esquerra.. .Torno a dir que dones vida als materials morts.
Mónica

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...