dimarts, 4 de desembre de 2007

Entrecot de BAC


Entrecot de BAC 2007 és una autèntica exposició d'art contemporani formada per un grup d'amics artistes de totes les tendències que viuen i s'entrellacen en la realitat artística i conceptual del nostre món. És una mostra real de la gran diversitat actual que hi ha en el panorama artístic. Així com la societat és plural i la interculturalitat de cada vegada és més evident i sense retrocés, en l'art passa el mateix, conviuen multiplicitat de tendències que són capaces de formar pinya i mostrar-se tal com son.
Cada artista s'expressa lliurement de la seva manera. Ens uneix una inquietud molt forta per l'art i una necessitat d'expressarse artísticament amb autenticitat.
La meva aportació a l'exposició és l'escultura parlem-ne, realitzada en bronze i alumini. És la peça indicada que millor em pot representar en aquesta ocasió. Després d'una llarga etapa de reflexió i silenci en ve una de nova que es vol obrir a nous horitzons.
Estic contenta de participar-hi perquè és una oportunitat per començar a sortir d'una etapa molt dura que estic vivint que m'impideix ser tot l'artista que desitjaria ser. Desitjo que sigui l'inici d'un renèixer com a escultora i com a artista. Gràcies Yolanda per la teva oportunitat i pel bloc tan fantàstic que has posat a la disposició de tots.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...