divendres, 14 de desembre de 2007

L'estudi


Aquesta és una vista del meu estudi d'escultura. És un espai petit i tranquil que te tot el necessari per treballar. M'hi sento molt a gust envoltada de petits personatges i rostres amics. Les hores m'hi passen depressa sense que tingui cap consciència de l'avenç del temps.Tinc les estanteries plenes d'escultures, ja no hi ha més espai. Cada vegada que he de desar una escultura m'espanto perquè crec que serà impossible trobar un forat buit. Miraculosament de moment hi cap tot el que intento trobar-li un lloc, a exepció de les peces grans que les tinc al terra. Algun dia espero que puguin sortir d'aquesta estanteria i trobar el seu lloc per poder ser contemplades tranquil.lamet amb la seva independència.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...