dimarts, 29 de gener de 2008

Eugènia




Avui us presento un retrat en terracuita d'una nena molt maqueta i simpàtica que es diu Eugènia.
Quan venia a fer-me de model per fer aquest retrat, sempre passava una bona estona i molt distreta. Venia acompanyada de familiars seus i del seu germanet petit, el que permetia converses entretingudes i amenes.
Donada la dolçor i candidesa de la nen l'he policromada lleugerament perquè és petita i te el rostre suau i tendre. D'aquesta manera s'harmonitza la personalitat de la nena amb la seva figura.

1 comentari:

Joan Sole Tutusaus ha dit...

Per segons qui segur que et podrá preguntar... I tot aixó en quantes hores es pot apendre..?? Donç... sencillement no hi pot haber hores aqui...només hi ha ganes, diria sacrifici... peró tampoc perque tot alló que es fá amb ganes no es sacrifici, voluntad i tot un munt d´adjectius que nomes tu i jo sabém... conec la teva obra de prop perque he pogut veure-la amb galeries. Si em deixes triar-ne una ..? potser tu per ser la mare de totes em dirás que le vols a totes per un igual. jo en aquest cas em permeto fer-ho.
Em quedo amb el cap de pedra de calatorao, em va colpir la primera vegada, de totes formes tot tot per mi mereix un premi. Felicitats

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...