divendres, 22 de febrer de 2008

Modelat en fang d'una escultura masculina dreta 3



Entre l'altra fotografia i aquesta hi ha dues sessions. Durant les primeres sessions es veuen molt els canvis perquè es passa de no haver-hi res a que l'escultura neixi i agafi forma. A mida que avancin les sessions no es notarà tant el canvi. De totes maneres tinc intenció de portar un seguiment de la peça. La fotografia permet veure l'invisible en una peça acabada: el procediment que és el que m'apassiona com a artista.
Ara em preocupa d'escultura femenina que us vaig presentar fa bastaqnt de temps. La tinc paralitzada per problemes amb la model que no pot venir per continuar la peça. Necessito trobar una solució urgent.



1 comentari:

Anònim ha dit...

Transmets entusiame als altres amb això que expliques del procediment, de totes maneres això no m'ho havies explicat...

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...