dilluns, 19 de maig de 2008

Escultura, una mirada a la bellesa de la vida.




Aquest és l'aspecte que te la meva exposició d'escultura que s'està celebrant a la Sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus. Sempre m'ha agradat realitzar fotografies generals de com queda l'exposició ja que et permet recordar la mostra i estudiar l'espai amb la distribució de les obres d'una manera única i irrepetible en cada exposició. És una sala molt bonica i molt ben pensada per fer tot tipus d'exposicions, crec que molt ben pensada per exposar el meu tipus d'escultura, el que s'havia fet tots la vida i que m'agrada fer. És de destacar l'enorme claraboia que hi ha en el sostre pensada per la contemplació de l'escultura amb llum natural del sostre, la millor per contemplar una figura i poder-la apreciar amb la llum més bona per veure be la forma i els matisos que permet la llum quan acaricia la superfície de les escultures.




En aquesta ocasió dedico aquesta exposició a la meva mare que va morir el passat mes de setembre. Ella sempre em va recolzar en la difícil tasca de lluitar per ser l'escultora que soc i per fer el tipus d'obra que faig. Li hagués agradat ésser entre nosaltres i jo l'he volguda tenir molt present i amb la seva presència molt viva. Per aquest motiu he posat el seu bust a la presidència de l'exposició. Ella està al centre i al costat hi te les últimes escultures que he fet. Així li faig saber que continuo sense rendir-me amb nous aires i ganes de continuar fent el que més m'agrada: mirant els aspectes més bells de la vida i intentant donar-los una vida que va més enllà de la nostra amb la plasmació tridimensional en el temps d'un ésser humà. Gràcies per donar-me la vida, per donar-me l'oportunitat de compartir-la amb tu, pel teu infinit amor i per donar-me suport en el que crec.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...