dimarts, 3 de juny de 2008

Síntesis d'una xerrada.


El més difícil de tot per a mi és expressar en paraules el concepte de la meva escultura. L'escultura i l'art parlen en el seu propi llenguatge que va més enllà de la paraula. El missatge que transmeten, les sensacions... tenen força en la contemplació en directe de l'obra tridimensional que no pot reproduir el llenguatge de la paraula. Tot i això vaig intentar transmetre el concepte més enllà de la imatge de l'escultura, el concepte que em guia a crear, a donar forma i vida a la meva obra, en la xerrada que coincidia amb la meva exposició. Vaig fer un combinat d’imatges i frases que em són significatives i que van servir-me per explicar el que significa l’escultura i l’art per a mi íntimament lligat amb la vida i els sentiments. Només apunto la síntesi conceptual:
La lluita constant en el que crec i sento encara que sigui contracorrent.
La guia de saber que val la pena perquè és autèntica. L’ideal de superar totes les barreres.
L’escultura que m’atura el temps el qual s’esdevé elàstic segons els interessos de cada u.
La serenor que permet realitzar i expressar el que un vol amb autenticitat.


L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...