dijous, 4 de desembre de 2008

El meu bloc fa un any

Un any de bloc i un primer aniversari. Un temps que he dedicat a compartir part de mi mateixa amb unes il·lusions transmeses d’una forma que considero atractiva. 55 entrades, moltes setmana a setmana, alguna més espaiada, per diferents motius que m’ho han impedit. Un bloc que “m’ha enganxat” i que estic contenta d’escriure i de que pugui arribar a qui tingui interès i curiositat en el que faig. Desitjo que aquest segon any de bloc, que tot just comença, sigui fructífer com el primer, i més, si pot ser. Trobaré el temps i la “notícia “ per escriure setmana a setmana com en el primer any? La meva situació personal és una altra ben diferent, i el temps, apreciat tresor que tan aviat se m’escapa, em va més escàs que no m’anava!. Les ganes i són, o sigui que endavant.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...