dijous, 12 de març de 2009

Temps de silenci

Contra els meus desitjos ha començat una etapa en la que no puc publicar tants missatges degut a questions personals. L'esforç que estic realitzant espero que em permeti més endavant continuar amb més força i tornar renovada per realitzar noves aportacions al bloc respecte a la meva dedicació a l'art. Espero que els seguidors del bloc siguin pacients i entenguin que en determinats moments cal prendre aquestes decisions. És una pausa per un nou recomençar.

1 comentari:

Maria Cirera ha dit...

Hola Mercè

m'he estat mirant el teu bloc i m'ha semblat molt interessant.

si us plau, em pots escriure a la següent adreça?

lausidi@hotmail.com

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...