divendres, 12 de febrer de 2010

Un resultat interessant





Modelar en directe ha sigut tota una experiènia. Ha estat passar de la intimitat del taller al moviment de la gent que encuriosida mirava com modelava. Em vaig haver d'esforçar en pensar que estava jo sola, que no hi havia ningú més que la model, el fang i jo. Com que m'agrada molt l'escultura, aviat em vaig centrar en treballar. El canvi d'espai em va suposar un grau més alt de dificultat en concentrar-me. La gent, el moviment, el soroll, la música... però com que una és molt tossuda, aquí teniu el resultat de dos caps de setmana intensos en forma de dos "caps" modelats en fang.

1 comentari:

fangart ha dit...

Hola Mercé, tens un curriculum molt interessant, realment ja notava la teva gran destressa. M'encanta la escultura "Anna".He ficat un enllaç de la teva wep en el meu bloc, però també ho faré del teu bloc, si no t'importa. Moltes felicitats per el teu treball, em sento molt honrada d'haver compartit espai amb tú. Molta sort en el teu camí...Una abraçada

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...