diumenge, 9 d’octubre de 2011

Art Gallery Barcelona.


INAUGURACIÓ dijous 13 D’OCTUBRE 19:30h.
Del 13 d’octubre al 5 de novembre de 2011
BCM Art Gallery
C/Bailén 134 Barcelona

De dimarts a dissabte d’ 11 -14h
De dimarts a divendres de 17 – 20h

Aquest cop podreu visitar una mostra de la meva escultura a BCM Art Gallery. És una col•lectiva de vuit artistes entre els quals s’hi troben cinc escultures de la meva autoria.
Estic molt contenta de comunicar-ho i de convidar als seguidors del meu bloc que s’atansin a la galeria per veure les obres en directe.

1 comentari:

keiko ha dit...

Mercè,gràcies pel teu missatge. Així la gent començar a conèixer la meva pintura.Nosaltres també passarem per la gerelía una alte dia. Petons.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...