diumenge, 17 de novembre de 2013

El petit Miquel


Aquest cap de setmana ha estat molt aprofitat gràcies a les ganes de treballar i a la pluja que invita a estar recollida en la llar. M’he dedicat a fer tasques pendents. Fa uns mesos vaig modelar al petit Miquel, el meu nebot amb els seus quatre mesets. És el regal que li faig com a padrina. Ara ja te tretze mesos...! Tenia pendent fer una cosa o altra amb el model que anava humitejant amb molta cura per conservar-lo en condicions òptimes. Finalment he decidit passar-lo a guix ja que de moment no em va be fer la fosa en bronze. Se que tot arribarà, el temps ho porta tot, però en el moment oportú. Mentre l’escultura espera la matèria definitiva el guix conservarà millor la peça ja que m’interessa mantenir la seva grandària original.

1 comentari:

Carme A. ha dit...

Preciós el Miquel, versió tieta.
Esperava veure el meu cap en el bloc...A veure si me'l penges.

Saps que aquest estiu muntarem dues sessions poètiques destinades a Eros i Afrodita? M'he enrecordat de la teva llar de foc.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...