dimecres, 3 de setembre de 2014

Blaus de fornells

Blaus de fornells
Avui us presento "Blaus de Fornells", una pintura inspirada en el viatge que vaig fer a Menorca fa uns mesos. És la segona obra que anirà al cartell anunciador de l'exposcició  que s'inaugura justament d'aquí a un més. Ahir publicava una escultura, avui una pintura. Per primer cop exposaré conjuntament escultura, pintura i dibuix. La pintura és la gran novetat tot i que vaig començar la meva trajectòria artística pintant a l'oli. Els blaus de Menorca m'han captivat, especialment els d'questa cala fantàstica de la que no m'hauria cansat de mirar i mirar els colors delmar, els reflexes, la màgia que mostra en tot el seu esplendor.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...