diumenge, 5 d’octubre de 2014

Inauguració Mercè Bessó

Diversos grups d'amics i artistes que es van voler fotografiar a l'exposició.


El divendres 3 d’octubre de 2014 vaig estar molt ben acompanyada a la inauguració de la meva exposició individual a Torredembarra. Quan esposes fora de casa sempre tens en temor de pensar si la gent et seguirà el camí. He de dir que vaig estar molt gratament sorpresa ja que no va ser possible saber quantes persones em van voler acompanyar desplaçant-se fins a Torredembarra. Les sales que componen l’espai Lluís d’Icard estavan curulles de gent contenta i que gaudia contemplant les diferents obres exposades. Jo vaig estar molt contenta intentant dedicar una estona merescuda a cadascú que va voler parlar amb mi. Després quaranta persones vam anar a sopar a un restaurant del poble continuant la festa una estona més. A destacar l’esforç que van fer uns quants que l’endemà matinaven per anar de cap de setmana a la muntanya.

A tots els que em vàreu acompanyar us vull donar les gràcies ja que és el millor reconeixement que pot tenir una artista que ha dedicat tant de temps i estima en fer l’obra que vàreu poder contemplar. El voler contemplar l’obra, el observar els detalls i deixar-se emocionar amb la seva contemplació.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...