dilluns, 23 de novembre de 2015

Fundació Güell - Escultura

Amandine a dalt de la peanya i Fatú a baix.

La pintora Guadalupe Masa i jo

Avui comparteixo unes fotografies de la presentació de l'escultura "Amandine" a la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts. En la primera es veu com estaven col·locades les meves peces a la sala d'actes. L'altra és una fotografia en la que estic amb la pintora i amiga que em va acompanyar durant l'acte, la Guadalupe Masa.
Vull destacar que vaig tenir una bona vivència aquella tarda:
Un acte institucional amb tota regla.
Tota la història dels dos bustos d'africanes.
L'acompanyament de molts amics que he compartit tota mena de vivències
Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...