dimarts, 26 d’abril de 2016

Namafjall Hverir

Fumerola a Namafjall Hverir (Islàndia)
Aquesta fotografia és la guanyadora del concurs fotogràfic de l'institut Jaume Huguet organitzat per les escoles verdes amb el tema de "L'energia". La categoria és la destinada a professors, pares i tota persona adulta relacionada amb el centre. M'ha fet il·lusió que hagi sigut l'escollida perquè el lloc em va seduir i realment és d'una bellesa espectacular, molt diferent del que estem acostumats a veure en les nostres terres. La terra palpita energia i la deixa anar en llocs com aquests on el fang de color gris bull i fumeja a la vista dels agosarats espectadors que s'atreveixen a atansar-s'hi. Be, amb aquesta fotografia queden palesos la majoria de modalitats artístiques que d'una manera o altra treballo. La fotografia m'agrada molt encara que la treballo de manera intuïtiva i deixada anar per la bellesa d'alguna cosa que em crida l'atenció, la composició, la llum... allò que m'emociona i em crida als sentits i a la sensibilitat.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...