divendres, 2 de desembre de 2016


"Camino" 
Escultura de paper de diari de color encolada i  i dibuix de grafit i pastel sobre paper muntat tot sobre fusta

















Aspecte de la Galeria Anquin's vista a través de la vitrina on estan exposades les meves noves escultures experimentals. En primer terme la primera i la que ha motivat aquesta nova sèrie que tot just acaba de néixer, un caminant amb la motxilla al coll amb la fletxa groga davant. Una camí, una meta i una persona preparada per avançar sempre endavant.
Aquesta escultura, tot un experiment dins de la meva trajectòria artística, és el resultat de l'experiència viscuda aquest agost fent el camí de Santiago.
En el moment de plantejar-me reemprendre la meva trajectòria artística de nou després de dos mesos de tombar pel mon, amb un nou objectiu  em va venir al cap el camino recorregut a l'estiu pas a pas, sempre amb un objectiu clar al davant. La motxilla, portadora del més essencial i el recorregut fet per tot el camí francès va resultar ser d'una riquesa increïble a molts nivells.  El fet d'avançar amb la solitud i la plenitud de tot el que t'envolta, d'un espai, de la natura, d'un paisatge nou i diferent, desconegut apassionant i engrescador em va fer tornar plena amb molta energia renovada d'una manera diferent i especial.
Adequar-me a l'exposició amb la temàtica del paper, a un preu assequible per a més públic i les experiències viscudes han confluït amb el que es pot veure de nou en aquesta exposició.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...