diumenge, 21 de maig de 2017

Camino de Santiago, tota una experiència extra artística


De manera excepcional avui dono a conèixer una experiència vital que vaig viure l'estiu passat. Gràcies a una maleta extraviada durant el viatge a Filipines que vaig fer al juliol vaig comprovar que per viatjar pel món n'hi ha suficient amb un bon "quit" d'emergència. Gràcies a dues converses per separat amb dos amics que han fet el "camino" i que de manera totalment altruista van tenir la confiança de transmetre'm les seves vivències amb aquella força que arriba a tocar el cor de qui escolta per la seva autenticitat, em vaig decidir a emprendre aquesta ruta. Tres dies per decidir-me, preparar la motxilla amb l'essencial, un mòbil amb una web del camí francès i les meves ganes d'experimentar alguna cosa nova amb contacte amb la meva estimada natura, la que ho és de tots els éssers del nostre planeta terra. La meva inquietud de viatjar, de caminar, de cercar allò que és autèntic i que només depèn de l'esforç d'un mateix em va fer començar a caminar i caminar. Vèncer obstacles d'ampolles i deixar-me atraure per paratges, persones i indrets plens de misteris desconeguts, la majoria d'ells autèntics i enriquidors. Que me n'emporto? Una gran experiència de vida, sobretot de comunió silenciosa amb el paisatge ple d'una càlida bellesa, torrada, verda, de tota manera vibrant i envolvent.
Un "passe" fotogràfic explicatiu és el que faré aquest dijous 25 de maig al Centre de Lectura de Reus. Esteu convidats a venir i a participar d'una mínima part d'aquesta experiència vital.

L'Aran acabada

 Avui us presento l'Aran acabada. He treballat sense ella per fer els detalls finals l'equivalent aproximat en temps d'unes tr...